extas!

hej hej! jag var precis inne på bubbelroom, kollade efter lite festklänningar och det är seriöst galet sjuuuukt hur många man hittar! jag vart hel paff, och riktigt snygga är dom också! och inte bara klänningar, utan andra klädesplagg, såsom sköna tröjor! galet mycket fashion iallafall, och dom följer verkligen trenderna, vilket alltid är kul o se att nååågon här i sverige gör!  

och deras skor!??!?!?!? ni måste kolla själv... samt såg jag att deras varor inte bara var för ögats fröjd, utan det är verkligen material man inte fryser i. nu förtiden kan du ju endast få tag i tunna plagg, vilket är helt sinnes om du frågar mig. hemsidan var väldigt lätt orienterad vilket också är ett stort plus i kanten! Jag kommer definitivt shoppa fler gånger därifrån, utan tvekan! Vilket även ni borde göra kära läsare, ha det gott så länge!

klicka här för att komma dit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0