dagens undergång del 2

jag mår fortfarande inte så bra, men eftersom att del 2 är så liten så finslipade jag den snabbt, så här har ni den!
klockan ringde ut och alla började fly mot dörren. I en supernaturisk fart faktiskt. Leah stod vid dörren och vinkade åt mig i en gest att komma men matteläraren stannade mig. Han kollade på mig med kloka ögon.
”miss Agrius, jag såg att du inte jobbade så mycket” han kollade på mig och letade efter svagheter i min blick
jag kollade generat ner i marken och mumlade nästan ohörbart ”jag gjorde klart halva kapitlet Sir” jag kollade upp snabbt för att kolla om han hade hört. Det hade han
”lämna in uppgifterna sen när du har tid under dagen, tack” sa han och började skriva på något. jag nickade snabbt, tog upp min väska från golvet och flydde ut. Emelie stod där och verkade undersöka sina naglar.
”jag har spanska nu, men jag tror jag vet vart salen ligger. Första salen till höger i mitterska korridoren va?”
hon kollade gillande på mig och nickade. ”ses vid lunch då, jag har tyska”
jag gick till spanskan med känslan av att något inte stod rätt till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0